Logo, logó, lógó hasonlóak, mégsem mindegy melyiket és hol használjuk. Az első szót használhatjuk marketing környezetben, mindenki tudja miről van szó, a másodikat pedig minden az előbbi témával kapcsolatos magyarul írt cikkben. A harmadikat viszont nem ajánlott csak úgy véletlenül beleírni, mondani a nagyvilágba, mert könnyen félre érthetik.
Hogy mi a közös a logóban és a lógóban, azt a kreativ.hu is megírta. (Mivel egy idő után csak fizetős tagok olvashatják a cikkeiket, így kimásolunk egy rövid részletet belőle. Reméljük nagyon megharagudnak ránk:)
Két, a techiparban dolgozó srác sörözés közben egy saját applikációjuknak készítettek logót, amikor a tervek közül néhánynak fallikus formája lett. Minél többet ittak, annál több ismert logót, márkajegyet kezdtek el péniszalakúnak látni.
Innen jött a Penised.com ötlete. A szolgáltatás pofonegyszerű. 25 és 35 dollár közötti összegért bármelyik márka logóját átrajzolják péniszalakúvá, vagy simán csak tesznek bele egy péniszt. Lehelőleg úgy, hogy elsőre azért annyira ne legyen egyértelmű.
Hogy milyenek a kész remekművek? Galériánkból kiderül!